Monkey Style


In weekend s-a facut un an de la Colectiv. Da, nici mie nu imi vine sa cred. Eram in Teambuilding la Sinaia cand am auzit asa in treacat de un incendiu in Bucuresti. Cred ca a sunat-o pe Carinus - colega mea de camera – a sunat-o sotul, relativ agitat ca uite ce se intampla si sa avem grija. Nimeni insa, prinsi cu petrecerea de Halloween, nu a ralizat cat de tragica este de fapt situatia. De abia a doua zi, spre final, ne-au parvenit si noua detaliile critice. N-am crezut ca ochii mei vor vedea asa trupuri arse, distruse, carbonizate, asa cum erau baietii aia cu blugii topiti, revarsati la intrarea din vagonul mortii.

Am vazut treaba asta prin atatea filme, la atatea stiri, peste tot in lume. Dar, never close to home. Dar chestia asta, nu a fost doar close to home, a fost closer to home din mai multe puncte de vedere. Lasa, ca s-a intamplat in Bucuresti, e una. Dar ca se putea intampla oriunde chiar si mie, e alta. Mi-am dat seama cu stupoare ca mi-am petrecut facultatea in discoteci din astea „cusca” si ca niciodata nu mi-am pus problema, dar daca... Mergeam la Venetia, 90% din timp. Localizata in pasajul din fata magazinului Dumbrava din Sibiu. Nu exista nici o fereastra. Nu stiu daca mai exista vreo usa in afara de aia de la intrare, care si aia tot mica, inghesuita cu o antecamera la fel de mica si inghesuita, nu ar fi putut face fata unui val de oameni disperati.

Nu cred c-am iesit in strada atunci pentru ca brusc, ne-am dat seama ca puteam si noi muri de cativa ani incoace, macar odata pe luna. Am iesit din soc. Socul ala care ne readuce la starea initiala de umanitate. Aia care iti trage o palma peste bot si iti arata cu degetul; fraiere, si tu puteai sa mori si este foarte naspa. Ai fi aratat ca dracu si in urma ta s-ar fi dezlanuit un iad, ca-ti lasai familia in disperare. Si da, se intampla langa tine, foarte aproape de tine.

Ce politica, ce religie, ce nimic. Am iesit din confuzie si din frica. Frica instinctuala de pieire. E pacat ca a trebuit sa moara niste oameni sa ne enervam indeajuns cat sa dam iama in politicieni sa nu se mai ia spaga pentru autorizatii. Sau sa fie promulgata Doamne iarta-ma, legea anti-fumatului in locuri publice. In saptamana aia ni s-a sugerat frumos si delicat ca suntem anarhisti, ca vrem sa dam jos puterea politica. Nu ne mai placea nici de Daniel, Prea-Sfantul. Eram scapati de sub control.


Pai da. Ca noua mancand, ne-a venit foamea. Am inceput sa ne clarificam vreo doua lucruri in cap. Am inceput sa fim putin mai coerenti in cereri. Atitudinea si reactia Bisericii Ortodoxe la momentul respectiv a fost desecrabila. Trebuie sa ai un cabinet de PR extrem de cretinel sa nu te traga de maneca, business wise, si sa iti spuna ca nu e bine sa vorbesti de draci si satanisti si posedati unei multimi inraite care isi deplange mortii. Ca nu e asta momentul propice sa te tii de morala. Ii lamuresti tu dupa aia, cum sta treaba cu bolnavii astia de metalisti. Dar acum, misca sutana la fata locului si fa ce iti zice la manual. Roaga-te pentru supusii Lui, cere iertare pentru ei, pacatosii, fa o cruce, trimite ganduri bune, de pace si liniste oamenilor alora care urlau Tatal Nostru mai tare decat va urla difuzorul de la Nemantuirea Neamului si atat. Ei in schimb au stat acasuca, au dat cu nuiau si dupa aia s-au trezit cu mesaje pe usi de la enoriasi sa se duca sa isi colecteze sfestaniile in alta parte ca nici la noi pe frunte nu scrie „prosti.”

Acum aflu, ca odata cu alegerile s-ar lucra la un referendum in baza caruia sa se promulge legislatiia care sa nu permita casatoria de acelasi sex. Hai sa sarim toti in picioare si sa vociferam vehement cat de scarboasa este treaba asta. De parca sta careva dintre noi la fundul lor sa le lumineze calea.

La baza acestei minunate initiative, sunt cele 3 milioane de semnaturi adunate impotriva unui astfel de act barbar. Biserica (evident!) zicea asa:

”Este o iniÅ£iaÅ£ivă civică pe care fraÅ£ii noÅŸtri care iubesc familia creÅŸtină ar dori să le-o prezinte celor care conduc destinele acestui neam ÅŸi să scrie acolo în ConstituÅ£ie că familia creÅŸtină are la bază codul familiei din Sfânta Scriptură – familia este tocmită după rânduiala lui Dumnezeu – bărbat ÅŸi femeie. De aceea, dacă veÅ£i găsi tineri studenÅ£i care o să vă roage să semnaÅ£i, vă îndemn cu încredere pentru că, dacă nu mă înÅŸel, nu ÅŸtiu dacă nu săptămâna trecută, nu ÅŸtiu dacă nu Grecia, a fost îngenuncheată în sensul acesta. Suntem un popor cu mult mai mulÅ£i credincioÅŸi ÅŸi de aceea să-L rugăm pe Dumnezeu să păzească familia binecuvântată în faÅ£a sfântului altar al neamului nostru. Aici aÅ£i venit frăţiile voastre ÅŸi părinÅ£ii domniilor voastre – bărbat ÅŸi femeie”, a spus ÃŽPS Ioan in 26 decembrie 2015.

Presupun ca in cele peste 3 milioane de membrii ai unei "familii crestine" nu se va intampla niciodata ca un copil sa vina acasa sa le spuna ca e gay. Si brusc toata mostenirea lor, tot ceea ce sunt ei in viata, va fi anulat – de ceilalti 2.999.999.

Ca orice "barbat si femeie" care se bat, se abuzeaza, se insala sau decid sa nu aiba copii, si homosexualii fac un cuplu ca oricare altul. Da, ca oricare altul. Vor fi copii din familii "crestine" care cresc cu traumele unor parinti dusi cu capul, care i-au adus pe lume ca sa completeze lista „crestina, civica si sociala” conform normei, cand de fapt sunt prea preocupati de dramele propriei persoane sau propriului divort si la fel vor fi copii crescuti fara un simt al echilibrului din cauza ca ambii parinti sunt "tata". Asa ca sa facem un foarte scurt sumar al situatiei de fata. Si atunci care e diferenta? Legea lui Dumnezeu?

Pai sa ne gandim. Suntem toti creatia lui Dumnezeu, da? Adica asa ne-a vrut El. Ia sa vedem. In natura animalele se cupleaza femela cu mascul. Da. Si in natura exista femela strut care isi lasa barbatul cu ochii in soare sa cloceasca ouale in timp ce ea mai furnizeaza un mostenitor in alt cuib. La fel cum exista si calutul de mare „gravid” singur cuc, mamica devotata. Si mai avem, in marea majoritate, femele care raman singure si cresc copii fara sa-si mai vada vreodata consortul.  Ei da! Mai exista si specia aia rara care si-o trag lor insile. Am scris corect gramatical? Da, aia care sunt si femela si mascul. Aia care se sexualizeaza singuri, se insarcineaza singuri, fac copii singuri si si-i cresc. Se numesc hermafrodite. Da, tot Dumnezeu le-a creat si pe alea. Si pe alea care au "apucaturi" gay. Capre exhibitioniste, leii care omoara puii altora cand preiau „turma”, gainile rosii care au harem de „barbati”, pestele pescar care isi mananca barbatul ca poate fi fecundata doar din stomac. Treburi de astea.

Da, nu e normal ce se intampla. Dar exact cine defineste normalul. Evident Dumnezeu a fost si este extrem de creativ in Creatia sa. Si brusc noi avem o problema ca unii dintre noi se plac altfel decat am invatat. Nu imi permit sa judec pe cei care fac o astfel de alegere. Si nici sa arunc cu pietre (sounds familiar?) pentru ca poate ma va lovi norocul sa am un copil cu o astfel de inclinatie. Si ce sa ii fac? Sa tin cu voi, acestia care aratati cu degetul? Sau cu copilul meu? Nu suntem in Divergent fratilor: fraction before blood. Oamenii astia sunt exploatati in fel si chip prin tari gen Tailanda, sunt tratati ca niste scursuri si cu ce drept? Sunt exact ca noi doar cu alte preferinte sexuale. Presupun ca un magnat al lumii interlope cu calus in gura, tarat in genunchi printr-o pivnita si batut cu urzica la fundul gol in numele sado-masochismului este o forma acceptata de religie. La fel ca si Swing-ul nu. Familiile alea crestine care si-o trag in grup prin Europa. Si sa nu uit de „relatiile deschise” in care iubim mai multi parteneri deodata. Pentru ca suntem foarte deschisi.

Dragilor, suntem toti atat de perfecti. Ma mir ca nu ne doare. Stati calmi. Cred ca sansele ca populatia globului sa devina gay fara speranta de reproducere sunt mai mici decat varianta Terminator in care robotul de bucatarie takes over the world cand brusc isi da seama ca tocatul legumelor este mult sub talentul lui.

NB. Pentru cei care isi mai amintesc de teoria lui Darwin (un alt necrestin), stiti ca omul se trage din maimuta. Si e bine spus asa. Uite de curand s-a descoperit o specie noua, maimutele Bonobo care si-o trag in familie ca forma de socializare. Deci si daca am involua, tot smecheri am fi. Sexually speaking. 

Hai va pup!
Mela

Comments

Popular posts from this blog

De ce nu.

My deeds 2018

Romanescul pitoresc